Nettmarkedsføring som treffer

Treffsikker nettmarkedsføring henvender seg mot de prospektene som leter etter dine produkter og tjenester. Det er derfor nettmarkedsføring gir så god ROI.

Tilpass deg kundene - så kommer de

Med markedsføring på internett treffer du dine potensielle kunder i en kjøpsprosess de selv har startet. Har du tenkt over hva det egentlig betyr for din bedrift å henvende deg til potensielle kunder som selv har startet kjøpsprosessen, og hva det betyr i form av kost pr. lead eller kunde?

Det finnes mange søkekanaler og sosiale kanaler du kan pleie for å treffe dine potensielle kunder på nett. Felles for de fleste kanaler på internett er at de fanger opp potensielle kunder som har startet prosessen basert på eget behov. Det er de som leter etter dine produkter og tjenester. Derfor er det viktig å møte dem der de leter, med en selgende nettside som konverterer i salg og henvendelser.

Om du lykkes i å engasjere din målgruppe på internett vil du oppleve en meget lønnsom markedsføring. Hvor synlig er dine nettsider i forhold til dine konkurrenters nettsider i Google? Søk etter varer og tjenester du tilbyr i Google og andre søkekanaler du foretrekker. Hvilke bedrifter finner du?

Og viktigst; finner du din?

 

Du må først finne kunden, så finner de deg

Det er ikke slik at alle søkekanaler og sosiale kanaler virker for alle bedrifter. Du har noen kanaler som generelt fungerer for "alle", og andre kanaler som fungerer bedre avhengig av hvilken målgruppe bedriften har. Å identifisere hvilke kanaler din bedrift kan vinne kunder i blir nøkkelen for å stadig øke avkastningen din markedsføring på internett gir.

La oss kontakte deg for en uforpliktende prat hvor vi kan fortelle mer om hva du bør gjøre med bakgrunn i hvordan din situasjon er nå.

Vi kan fortelle deg mer

La oss kontakte deg. Vi finner ditt ambisjonsnivå, og foreslår tiltak du bør gjøre for best gevinst.

  1. Navn(*)
    Fyll inn navnet ditt
  2. Firma
    Invalid Input
  3. Telefon eller e-post(*)
    Hvilket telefonnummer skal vi ringe deg på?
  4. Hva ønsker du å prate om?
    Invalid Input